otrdiena, 2008. gada 22. jūlijs

Ornella Muti Rīgā: mīla rokudzelžos


Ornella Muti, slavenā itāļu aktrise, prezentē savu pirmo juvelierizstrādājumu kolekciju Rīgā, Latviešu biedrības namā. Viņas pirmā kolekcija, kas sastāv no auskariem, gredzeniem, kuloniem, ir veidota no dārgmetāliem un pusdārgakmeņiem, piemēram, sudraba, cirkonija, arī rubīniem, tā ir krāsaina, veidota pēc lineāras kompozīcijas principiem.


Pirmie aktrises modelētie izstrādājumi – rokassprādzes ar mīlas tematiku "Atbrīvo mani, ja tu mīli mani", kas rakstīts Manipuri valodā uz satīna lentes, kas saslēdzas ar diviem cirkonija pārklātiem rokudzelžiem - tika dāvināti slavenībām un augstāko aprindu cilvēkiem ekskluzīvās pusdienās Tribeca filmu festivāla laikā aprīlī, uz kuru bija uzaicināta arī Ornella Muti.

Mēnesi vēlāk, maijā, Kannu filmu festivāla laikā, kur Ornella Muti piedalījās kā festivāla kuratore, tika oficiāli palaista mājas lapa www.ornella-muti.com, kurā iespējams apskatīt un iegādāties aktrises veidotos juvelierizstrādājumus. Viņa piedalījās šarmantajā sarkanā paklāja pasākumā Montées des Marches kopā ar citām pasaules līmeņa zvaigznēm, kas tika uzaicinātas uz Kannām. 15. maija vakarā daudzas kinoindustrijas slavenības, draugi un augstāko aprindu cilvēki svinēja Ornellas Muti pirmo juvelierizstrādājumu kolekciju, prezentētu mājas lapā. Pie šā projekta aktrise bija strādājusi jau ļoti sen un realizējusi to, jo juvelierizstrādājumu kolekcionēšana un dizaina veidošana vienmēr ir bijusi viņas kaislība.

O.Muti kolekcija ir laimīgs notikums cilvēkiem, kuri izvēlas stilīgas lietas. Tā ir veidota no krāsainiem akmeņiem sudraba ietvarā un daži ekskluzīvākie dizaini ierobežotā daudzumā pieejami arī no zelta un dārgakmeņiem.

"Es esmu saviļņota par šo pirmo kolekciju. Tas ir sens sapnis, kurš beidzot ir piepildījies. Es jau daudzu gadu garumā veidoju dizainu juvelierizstrādājumiem, un man ir milzīga kolekcija, kas ir savākta no visas pasaules. Šī līnija ir krāsaina, lineāra un moderna. Ir tik lieliski radīt kaut ko jauku un vērtīgu, ko tajā pašā laikā var atļauties visas sievietes," stāsta O.Muti.

"Es arī negribēju tradicionālu veikalu, un man patīk ideja, ka kolekcija ir pieejama visām sievietēm visā pasaulē, vienkārši apmeklējot manu mājas lapu www.ornella-muti.com. Tas ir vienkārši, moderni un ātri. Pateicoties kompānijai KGC Group, esam attīstījuši kolekciju, kas perfekti un detalizēti atspoguļo manas ieceres. Tādēļ esmu ļoti apmierināta ar rezultātu."

Ornellas Muti juvelierizstrādājumu kolekcija ir izveidota, sadarbojoties ar starptautisku kompāniju KGC. Aktrisi vizītē uz Rīgu pavada koncepcijas KGC Celebrities dibinātājs Fabriss Kererve, kas arī atbildēs uz pasākuma dalībnieku jautājumiem.

TVNET

Nav komentāru: